19 Şubat 2011 Cumartesi

HAVUÇLU CUP CAKE miş

          Sevgili cenkin havuçlu kekini iki kez denedim. Ben ilkinde tarifi iki katına çıkardığımdan dolayı biraz sorun yaşamıştım. Sonra tarife ait yorumları okuyunca kekin zaten ortalama bir keke göre 1,5 kat daha fazla olduğunu öğrendim. Şimdide biraz değişiklikle cupcake olarak uyguladım. Üzerlerinede yarımşar adet ceviz yerleştirdim. Cenkinde dediği gibi yanağınızı dayar uyursunuz.

    Kişiye özel oluşları nedeniyle daha bir seviyorum cupcakeleri. Bu konuyu da ayrıntılı olarak paylaşacağım sizlerle. Pek yakında:) Tarife gelince orjinal tarife tamamen sadık kaldığımdan burada tekrar etmeyeceğim.Sadece cupcake yaptığımız için pişme süresi kısalıyor tabiki. Ben 12-13 dakikada keki pişirdim.
    Orjinal tarife  buradan ulaşabilirsiniz.




Yazılarınla hayatıma tat kattığın için teşekkürler sevgili cenk.
Afiyet olsun.

Hiç yorum yok: