19 Ekim 2012 Cuma

Sevgili nohutus beni MİM lemişşş

Hep blogları gezerken gördüğüm bu başlığı bir gün benimde atacağım aklıma gelmemişti gerçekten. Benimle yeni tanışıp mini oyunlarına benide dahil ettikiği için sevgili nohutus a teşekkür ediyorum.
Cevaplara geçmeden önce kabul ederlerse  bende sevgili Ayşeni , Ayşegülü ,Eylemi  , Leylayı ve  Zuhali   mimliyorum.
ÇANTAMDAKİ 5 ŞEY
  Cüzdanım
  Evimin aahtarı
  Güneş kremim
  Islak mendilim
  Telefonum
ODAMDAKİ FAVORİ 5 ŞEY
  Tabiki yatağım:)
  Bilgisayarım
  Bedişim
  Spor çantam
  Kitaplarım
BU AY PLANLADIĞIM 5 ŞEY
 Bloğuma tekrar yazı yazmaya başlamak(+)
 Ufak bir hafta sonu tatili(+)
 Arkadaşlarıma zaman ayırmak(+)( Onları biraz boşlamıştım elimde olmayan sebeplerden ötürü)
 Tarif defterimi toparlamak( Ki bu hep plandağım bir şey. Malesef ben toparladıkça o dağılıyor:(
 Kısmet olursa bloğumu bir com adresime taşımak( Adres tamam da tasarımı devam ediyor:)
ALMAK İSTEDİĞİM 5 ŞEY
İşte bu listeyi hazırlamak biraz zor.Bende önceliklerimi yamaya karar verdim.
 Fotoğraf makinem için  Zoom lens 
 Mutfağıma KitchenAid
 Bilgisayarıma bir adet soğutucu
 Kendime bir adet kot gömlek
 Ve tabiki yeni yemek kitapları
 

Hiç yorum yok: